Saturday, January 14, 2012

i just need someone to share with


hey there it's me again . . yaa lame kenn tak mecoret + menconteng + menuliss kat blogie aku ni enn ?
ya maklumlahh x de semangat nak tulis , x de mase n x der sgale-galenye :/ humm hidopp aq sedihh manjang wehh , apesall ntah wehh beratt tol dugaan yg ALLAH beri kat aku tahun ni dgn tahun lepass , ya ALLAH hai kaw tabahkan lah hati hambamu ini . . sedih sedih sedih sedih jek yg menyelubung dalam diri aku ni . . yaa macam biase aku ni kejap betol kejap tak , heishh aptb lah aku ni :/ 
masalh family aku memang bertimbun dari dulu wehh , x der sape tahu mcm ne beratnye nak hadapi sume tuhh sorg-II ! noww aq sendrie lagi kalu dulu boleh jugak aq nanges kat dia , ngadu kat dia , luahkan kat dia , skrg ?? humm dah xder wehh , jarg kitorg contact kalu dulu baru-II break bukan main lagi setiap hari koll dah lame-II ? hampehhh -.-  humm ntahla korang nak tahu tak ? 5 hari berturut aku mimpi ex biyy aku wehh , bngon-II mate bengkak sebb nangis dlm mimpi tuh , ya ALLAH aku rinduu dye sangat-II even dekat skola mesti kitorg selisih and park motor same-II tapi aq jekk buat-II x nampak dye buat-II dye x der kat situu ! ya ALLAH sumpah aku rindu dye sngat-II :'( btw 2 hari lepas dye ade contact aku dia minta maaf ape sume sebb jrg dah contact aq , jarg tgur aq kat skolahh , and dye tnye aq dah ade bf lom , bile aq jawab x der dye ckp canggini " ALHAMDULILLAH " eh pepassal ler ? humm whatever malas nak pikir wehh . . cume aq nak dye tahu yg aq memg rinduu dye sgt-II ! korang nak tahu tak ? aq skrg ni cume nak seseorg yg aku boleh kongsi suke duke aq 24jam  , ade ke org yg sanggop ?? humm -.-
aku skrg ni dah macam FOBIA nak bercouple wehh , fobiaa gilerrr !btw aq dah tetap kat diri aku aku hanye akan cari pengganti ex biyy bile aq btol-II dah sedia and betol-II dah ready ! aq bukan x nak couple dgn kengkorang yg mintak couple dgn aq tuh tapii aq x nak korang kene GAME dgn aq , pliss lah jgn pakse-II aq jgn menaruh harapan kat aku , nati korang kecewa . . sorry guyss tapii korang kene tahu satu korang memg baikk , aq x enn lupekann korg k :)
humm i just need someone need a last hug from u my dear :') 
one hug bagi aku akan hapuskan sume kerinduan sume kesedihan sume keperitan yg dah lame menyelubungi aku , haaaaa x payah nak jiwg sgt lah kenn :p
ok lahh x der idea dah nak citerr ape otakk south + lembapp skg ni . .
 sayang korang sesangat :*

No comments:

Post a Comment