Friday, January 27, 2012

you all i had


heyy here again , it's mee syafira .
belogg aku ini hanya untuk aku melepaskan rindu aku dekat someone yang aku teramat sayang okayy ?
harap korang x menyampahh lerr kann ? sebb belog ini lah satu-II nye tempat paling puass aku nak luahkan perasaan aku yg membuak-buak nak stotelly kat sini . .
okayy first , harituuhh teman abg angkat aku pegi taman yayasan amek brg ape ntahh kenn , aku kann adek yg baekk ^^lepasstuu enn , sampai jaa kat traffic light taman yayasan ue enn , bhenti la sebb lampu " red " haha , lepastuu enn ade 125z benti sbelahh aku , tgah syokk pndgg enn tup-II LC135 JNE *** berhenti sbelahh 125z uhh enn ! hamekkaw terpana vs terbangang aku disituu sebb pemilik motor tuhh " capital D " oh my god aku rase macam nak menjerit nak pengsann kat situu , dye pndgn akuu senyumm sinis kat aku , akuu dah rasee something lainn macam , ohh konfemm dye sentapp dgn akuu . .
lepasstuhh dkat atas moto mase dgn abg angkt aku tuhh aku asikk membebel ckp terkilan la ape lahh dkat abg angkt aku tuhh , rase mcm nak nangiss wooo >.<
ternyata betull dugaan aku bilee dye komen something kat photo aku , bla blaa dye ckpp , lepastuu twinn aku ckp capital D im dye , ckp itu ini ! oh allah aku rase bersalah sgt nii , acanorr ni ? humm . .
dye IM menunjukkan dye sentap dgn aku , ohh god aku tak tahu nak buat ape dahh . .
humm . .
second setorry :')
okayy dah sebulan lebihh aku break dgn ex biyy , okayy sumpahh rinduu dye sumpahh syg dye lagi sumpahh nak nangiss kalu aku lepak dgn dye sumpahh aku hanya akan ingt dia bila aku pegi mane-II sumpahh jugakk sebb aku tak bolehh lupakan kan dye , susahhh woiii >.<
susahh nyee nak lupe enn dye enn ? aku rase dye mandrem aku atau pernahh colett aku dgn minyakk pengasihh kot ? muehehe -.-
okayy hari rabuu hari tuhh aku lepak dgn dye and babe tuhh enn , tolong ex biyy upload & edit pic masokk kat fb dye tuhh enn , si babe pulakk men gitarr jekk ahh senang cter kitorg bertiga maen gitarr , acehh maseng-II dah pandai kate diaa >.<
okayy aku tahu aku kejamm sebb mase lepakk dgn dye tuhh full aku asik perli dye ^^
okayy pokpek-II dye ckp dye ade beli something untuk aku mase dye peg holiday ngn family dye kat kelantann uh enn , tp dye taknak bg tahuu ape yg dye nakk kasi , cehh pigi dahh XD
heheh lepasstuu enn , dye banjee coconut shakee taw awokk , atototo sukenye shayee ^^
okayy whatever stopp . 
khamiss punye citerr pulakk ex biyy kol aku ckp dye dah bagi brg tuhh dekatt mama , aku tibe-II excitedd gilerr macam hapee , hahaha ade ke patot dye soh aku tunggu smpai mama balik keje ? akuu dahh blurr jekk , lepastuu dye sentapp sebb aku x nak tunggu , okayy aku ponn tguu lah sebb jage hati dye punye pasal ! 
tunggu-II , akhirnya mama balikk , lepasstuu enn mama ckp canggini " adek tuh haa tuah bagi something tuh "
aku dgn muke pure-II tak tahuu , haha lepastuu tgk dlm beg tuhh , hamekkaw kitee dapat teddy lahh awakk , cepat-II kite meset dye ckp thankss bgai ape sume and kol dye ,
muehehe dye ckp sorry la hadiah x seberape ecehh rndah diri pulakk , lempang kang baru tahu ^^
okayy pokpekk-II pnjg lebarr and tamat lah perbualan kami disitu , muehehe . .
okayy harini jumaat kenn ? pepagi check handset meset dari bella stella ckp dye ade kat wad 9 . .
aku ponn meset tnye knape kenn ? tak lame dye koll aku ckp dye masokk hospital pagi tadii , siann dyee enn ? soree pon dah laenn , dye sohh aku temann dyee ! so ptg baru aku jenguk dye dgn mama , heee sampai-II jek salam ibu , sume kaum kerabat dye kat situhh , adek dye eytull p bntaii sebut name " pepeng-II "
akuu bengangg gilerr haha terpana doee , so dyorg pon mule lah bercerita apesall dyorg sebot-II name " pepeng " depan aku enn , rupe-II nye si pepeng ue g mntak izin dediorang before nak knal dgn aku ? muahaha klaka la awokk nii , maluu saye dibuatnye >.<
macam-II si bella ue membebel , x padan dgn sakitt lah kaw ! hehe dye ckp lame dah ekk aku knal dgn kaw piera , ehh aku pon baru perasann , hikhokk ^^
apeponn dear hope kaw cepatt sembuhh yeww syg , i'll pray for your health <3

okayy donee with all my setolly molly , ade mase ade waktu panjang umorr aku akan berceloteh lagi disini yeww ? silakann menyampah jika x sukee , hewwheww >.<





No comments:

Post a Comment