Tuesday, February 28, 2012

wuuuu tak de topicc


wuuu tengok tuh . HAHA ~ evil laugh .
okayy tataw nak citer ape cume aku rase diri aku tersangatlah jahad sebab ber"skandal" disane-sini .
mwehehe (Y) watlek namoo marohh-II ite acani . x suke-II ( hentak-II kaki ) HAHA ~
okayy sebenarnye operasai berskandal aku ni dah lame sgt , cume korang ja taktaw . even aku couple dgn dia dia dia and dia aku tetap watlek ade skandel . mwehehe .
lagi best kalu time date x jadik enn , apelagi mule gatallah tangan aku ni nak calling 
dia / dia / dia / dia ajak date dgn aku . bhahahaha ~
korang nak tahu apepasal aku mule pandai berskandel ni ? sebab nyee un serik kott bilee setie ja mulelah " boy " tu buat hal , seriosly aku menyampah dan menyampah dan fobia . tettt . . HAHA ~
macam haritu janji konon dgn aku beriye nak date , last-II gaduh terus break x jadi jupe .
aku ape lagi kluar lah dajal aku ni .
teteteteneett aku date dgn org lain . haha padan mukemu ingat aku hape ? budak satu tahun ?
pergi jahanam dgn kaw punye kate-II yg amat gampang tuh .
well kaw belom kenal aku sgt . sesape yg betul-II kenal aku rapat dgn aku ja tahu acano 
prangai aku bile aku serik dipermainkan . haha aku nai dah mcm mummyy jual anak ikan .
huhu hidup mcm ni kadang best kadang x ponn , x de untg apeponn doe . series aku ckp aku memang susehh nak trime mane-II laki kott after capital T and capital D . .
dyorang ja pndai jage hati pandai jage aku pandai buat aku senyum pandai amek hati aku , eh segale macam korang lah senang citer . nasebb bek kite tak musuh kann ? kite still mcm dulu kann ?
mwehehehe (Y) 
wuuu aku terase diri aku sangat jahad doe .seiously aku cakap aku jahad .
so beware dgn aku taw ? aku x boleh dipercayai ! aku ni jahad ! fullstop .
k bubye , muahx sikett :*

No comments:

Post a Comment