Monday, March 12, 2012

last destination


^^ 6 / 3 / 2012 ^^

see ? nampak ? eh apekah ? kenapekah ?
mweheheeh (Y) tarikh tuh adelah tarikh sejarah tarikh menandakan yang aku bukan single lagi .
sekarang aku dah happy balik and terima kasih sebb hadir dlm hidup aku ni .
even kaw tahu aku ni banyak problem and kaw tahu yg sbnrnye susah nak syg org n susah nak trime lelaki dlm hidup aku selain capital T and capital D . 
but itsokaay aku akan cube dan terus cube nak selitkan kaw dalam hati aku ni .
and now aku dah mule rase disayangi rase dihargai dan rase mcm fall in love . ayat nak jiwang .
hahaha sukehatiakulah broo . btw kaw akan perasan dkt setiap post aku mesti aku ade selitkan name capital T dgn capital D kann ? see diorang memang orang yg sgt important dlm hidup aku .
but now aku dah mule redha dgn ketiadaan diorang .
hee and see ? now aku boleh hidup tanpe diorang tuh . x de hal lah sikit punye hal bro .
okayy stop citer pasal diorang syafira . kaw tgah post pasal buah hati baru kaw ni wehh .
btw aku knal dia ni dari tahun lepas lagi kott . and pernah jumpe dye sekali ja mase rumah Teby Bears ( aida ) ade buat majlis ape ntah aku dah lupee . hehe tapi jumpe tuh memaseng x kenal walaupun duduk semeja dgn dye tapi lansong x betegur . care kann ? mase tuh ade aida , k.eyla , mira , wewey ngn dye jek .
yelakott , aku lupe lahh . haha . dye ade sakat-II aku tapi mase tuh aku tgah khusyuk meset dgn capital T . HAHA ~ x nmpak org sekeliling aku pon mase tuh . mweheheeh :P
lpastu ntah macm mane terjumpe dekat pesbukk . eh seriously aku lupe mcm ne aku boleh tercontact ngn dye ni . yg aku ingat mase tuh dye baru lepas break dgn ex dye mase tuh . dye down gile kott , kesian dye .
macam-II lah aku support dye ape bagai sume . lepastuh enn kitorg lost contact . 
memaseng mendiamkan diri woo .
lepastuu enn , aku check handset aku ternampaklah name dye dekat contact " ejam " . haha aku pon meset aida tanye ejam mcm ne ape sume enn . bla bla bla ....lepastuh aku pon saje-II la anta meset kat dye , konon buat-II x kenal . aku ckp mcm ni

aku : erw ni sape ek ? bole tahu x ?
dye : sehijau daun . tu je info yg saye boleh bg tahu . assalamualaikum
aku : ouh ni ejam eh ? ouh okay-II .

selang beberapa minit kemudian masok 6be tak kenal 

dye : maaf , mcm ne awak tahu saye ek ? tlong bgtahu and jujr dgn saya okay ? 
aku : ny fyra lah . knal kan ?
dye : ouh , maaf saye xde kredit ni 6be mak saye . kalu x bz call lah if x nak esok jek kite meset .
aku : ouh kedit pon x bnyak lol . esok ja meset . bye

haa mcmtu lerr aku pure-Ii . haha mcam gampang kann ? x buleh pegi kate dia .
btw aku ni bnyak jual mahal dgn dye . sumpah bnyak kali dye tackle aku tapi aku buat tak layan . bhahaha ~ jahat enn aku ? aku bukan ape aku x nak dye kecewa if dye dapat tahu aku still ade hati dgn capital D .
but now mcm ne aku boleh trime dye ? org first yg aku tnye mestilah " AIDA " sebb dye jek yg tahu and dye pon berkawan dgn si ejam so dye tahulah acanor prangai mamat tuh enn . aku dh tnye ape sume . second baru aku tnye pendapat membe-II aku pe sume ann . aku ckp dgn ejam bagi aku mase nanti aku bgtaw jawapn . mule-II aku ckp " kite kawan dulu eh ? blalalala " aku ckp . 2 hari lepastuh dye tnye lagi . okayy aku ON bhaii . lepastuh bermulalah destinasi cinta aku yg baru . mwehehe (Y)
okayy aku harap hubungan kitorang diredhai oleh yang maha esa dan jauhi kitorang dari perbuatan mungkar .
insyaallah , amin :')
aku taktaw nape aku yakin sgt dgn dye ni wehh .
yakin yg dye bule jage aku yakin dye x kan sakitkan hati aku .
aku harap-II betullah dugaan ni . 
 okayy dah la tatw nak cakap ape dah . hope relation kitorang boleh bertahan dgn lame .
insyaallah jika diizinkan .

Assalamualaikum ~


No comments:

Post a Comment