Friday, March 9, 2012

tabahkan hati hambamu ini


ini dugaan terbesar mu ya allah . aku redha dan aku pasrah .
harini adalah penghulu segala hari dan harini jua lah kaw menguji kami sekeluarga dgn dugaan sebesar ini ya allah . ini betul-II tak diduga oleh kami ya allah .
kenapa ekk semua ni harus terjadi ? satu persatu kaw beri dugaan .
terima kasih ya allah kerana masih mengigatkan kami untuk balik kejalanmu ya allah .
dengan semua dugaan semua ujian yang kaw beri betul-II membuka pintu hati aku , abg , kawan dan semua yg rapat dgn aku untuk balik kejalan mu .
ya allah aku sedih sgt harini aku betul-II down . bila aku dapat pelukan dari seorang abg aku rase sangat terharu dan rase kasih syg yg mendalam . aku luahkan segala kesengsaraan aku selama ini yg aku pendam dgn satu tangisan yg sangat-II kuat mase aku peluk abg aku tuh . 
baru aku puas harini aku menangis .lepastuh aku meet BFF aku " jiela , thoya & mien " diorang semua x putus-II beri kate semangat dekat aku dyorang pon nak nanges cume x nanges depan aku sebb nati lagilah aku nanges .lepastu dyorang pergi beli " domino's pizza , ice blend , coklat untuk aku " terima kasehh kawan .aku sayang korang sgt terima kasehh sebb buat aku sntiase senyum dan sentiase rase dihargai .
lepastuh mien ckp macam ni 

mien : baru harini dan kat sini aku boleh nampak kaw senyum mcm ni piera :)
aku : humm thanks korang , korang jek aku ade :')
mien : x pe yunk , kite BFF kan ?
aku : mendiamkan diri ( nanges ) :')

lepastuhh kitorang bukak lagu kuat-II , aku dukk termenung jek . lepastuh balik aku mandi-II ape semua .
siap-II nak tunggu masuk azan maghrib . dah habes solat ape sume tuh aku dgn abg syahir start bace al-quran . ya allah sedih sayu hati aku bace AL - QURAN . dah habis mngaji ape sume tros solat isyak .
alhamdulillah harini aku tunaikan 3 waktu . insyaallah esok dan seterusnya akan aku cube cukupkan 5waktu .
terimakasehh kat semua kawan-II yang bagi support dekat aku . Jiela ,Thoya , Mien , Zarina , Nurul , Tuah , dan semua geng yg lain aku belum bg tahu dyorang lagi . aku x nak heboh biya yg terdekat dgn aku jek yg tahu :')  slepastuh abg aku yg sapit tuh IM aku dekatt pesbukk soh aku tabahkan hati , dye ckp SPM kan tahun ni ? jgn pikir sgt ape sume tuh . humm terima kasehh abg :')
apepon ya allah terima kasehh buka pintu hati kami sebelum terlambat dan tersesat dari jalanmu .
walaupun memang berat dugaann ni , aku akan cube trime slow-II even memakan mase yg sgt lame .
apepon aku berharap korang-II doakan kesejahteraan dlm hidup aku ni , dan berharap korang pon akan kembali mencari jalan allah dan same-I lah kite memperingatkan satu same lain .
kita hidup didunia xlame pon . sekejap jek . bnyak petanda-II kiamat dah kluar .
kawan-II same-II lah kita berubah dan terus berubah .
aku doakan korang kayy ? insyaallah .
sampai disini saja kisah aku . terima kasehh para pembace .

Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment