Wednesday, October 31, 2012

Hope So Maybe



Ouh Damn god , Its been so long that i havent Updating My blogg . Poor you have owner like me dear Pretty2 Blogg . Hahahaha wtf ? :*
Okayy firstly Just want to share about my life my study my love and all about me me and me .
* Oh My English *
Okehhh , Finally after being a lot of month me does not check into this Blog , Never Updating My Post , Let the old story nest in this blogg , Hee well I'm too busy lately, as u know i will have a very important exam in my life this year , So i have to focuss 100% in my study just little lahh . Hahahaha ^^

Okayyy , Sekarang Bm pulakk okehh . * X payah nak Bajet London sangat lah kenn *
Humm Status aku sekarang Sudah Berpunyaa Tapi bersama Insan Lain bukan Insann Tettttt Lagii sebabnyee hanya Dia , Aku dan Allah sahaja yg mengetahui segalanya . Whateverr , So afterr semua yg Berlaku dalam hidup aku ni , Akuu dahh malas nak Terlampau BERHARAP pada si dia insan yg baru memiliki Hati aku ni , Bukann apee , cume sebagai langkah berjaga-jaga dan supaya aku tidak dikecewakan untuk yg kesekian kalinya dengan insan bergelar Kaum Adam ini . Memang x semua Lelaki sama , tapi x salahkan untuk sentiasa berjaga supaya Hati ini tidak Disakiti lagi . Aku cuma memberi peluang pada si dia dan memberi peluang pada hati aku untukk terus percaya Bahawa cinta itu sebenarnye x Kejam  .So aku hanya mampu kata Same2 lah kita menggunakan Peluang ini untuk Membuktikan segala apa yg kita pernah alami , pernah lalui sama ada suka dan duka akan membuahkan hasil yg sempurna di dalam PERHUBUNGAN kita ini . Well walaupun kita masih baru tapi dah banyak dah Dugaan yg menimpa hubungan kita kann ? tapi kitaa sentiasa mengambil langkah untuk terus bersatu , tabah dan sentiasa bersabar dalam ape jua yg bakal menimpaa . Haihh , Kaw pun cakap awal Percintaan kita ni memang sangat2 perit tapi dgn Janji kaw after 2 month tuhh aku berharap sangat kaw tunaikan dan tepati walau aku tahu ianya takkan sempurna sepenuhnya tapi dun worry aku tetap yakin ianya akan sempurna . Aku cuma memerlukan Kesabaran yg sangat tinggi dan Hanya mampu berdoa pada iLLahi . Kata2 kaw , janji2 kaw akan aku simpan dlm ingatan ini dan hanya mampu menunggu kaw untuk menunaikan nya satu persatu dan janji2 aku untuk kaw aku berharap kaw menjaganya dengan baikk dan fham aku . Ituu jekk aku mintakk . Apepon , berharap ini semua x akan sia-sia begitu jekk okayy ? .
Really Love You Biee , I'm waiting For you and always be beside you .
I really really miss you and I just want you . 


For my studies , For my exam , Please Be nice with me and i will make sure that i will make my parents proud with me eventhough i know its hard but i will try do the best and be the best among the best .
Hopefully My result for this SPM will make a history in my Life and will have a happinest tears from me and my parents . Really Hope it . Amin Amin Amin .
Good Luck For All Spm Candidate especially My buddies Jiela , Nurul , Aida , Arien , Ekin , Anem , Syida  , ain , azza , thoya , mien , All my Good Friend from Facebook . IloveYou all like my sibling ang Your the best buddies i ever had in this world . Not least in my Cousin Atien , Angah , Wawa and Faiq all the best Guys in ur examination For the last in secondary high school . Hope we make it and Wishing a good result for all . Chayokkk !

Okayy for all of youu , wish me Luck and i just want to apologize to all of you if me have make a mistake to all of youu . Hope excused . Heeee Sayang Korangg sangat2 :*


To my Family : I Love You Like Allah Loves Our Prophet Nabi Muhammad S.A.W <3
To my Biee peyekk : I Love You More and More <3
To my Buddies : I Love You like Cat loves their Whiskies , Hee <3


Sincerely Me :


^^ NUR SYAFIRA NABILA BINTI ZAKARIA ^^





No comments:

Post a Comment