Thursday, November 29, 2012

SAHABAT


S . A . H . A . B . A . T

Hai Assalamualaikum , nampak tak title kat atas tuh ? Nampakkan ? So entry aku kalini nak Berkong cerita tentang Friendship yang akan kekal sampai the day we die ^^
Bagi aku Friendship ni perlu ada dalam setiap hidup seseorang manusia sebab tanpa Kawan kita Nothing right ? So aku pon mempunyai sahabat yang sentiasa ada walaupun susah dan senang yang kitorg alami even kitorang x boleh nak sempurnakan semua susah senang kitorg bersama cuma kitorang dah try the best .
Gelak tawa , Menangis melalak , Touching2 , Perli , Marah , Menyirap semua kitorang dah tunjuk depan2 mang hebatt lah kitorang tapi kitorang anggap bnde tuh lagi better sebb true friends akan menyatakan setiap ape yg diurang rase x kene depan2 bukan dari kutuk belakang . Dapat yang kutuk belakang mang Jahanam kene tendang dengan senang hati lah kann . Heee apepon yang terjadi anatara kami semua ianya x kan memisahkan kitorang sebb kitorang adalah satu jiwa satu hati * pehhh ayat nak gempak lebih * Hee macam Lenka said Trouble is a Friend tapi bagi kitorang Friend is a such an happines that we wanted in ur life .
So begin here , aku nak tunjuk satu persatu SAHABAT aku dari awal hingga akhir ^^

First she is my twin my best buddies since 2007 :
AZIERA BINTI MOHD OMAR

Minah ni degil x dgar kata dan selalu mengalah dgn aku tuh sebb ngam dengan aku smpai sekarang , Hee dye jugak ah empat aku slalu ngadu gedik , ingat lagi satu hari tu mase EX aku bawak pompan laen depan mata aku , Aku menangis macam ape dgn dye2 menangis sekali lepastu pelok aku . Ya allah kaw sangat baikk kawan , aku sayang kaw sangat doe ! sumpahh tak tipu , kite buat dajal same2 , slalu kene marah same2 , masok balai pon sebb buat hal , tapi mang kaw ngn aku macam isi dgn kuku ah , Mak bapak kite larang kite jumpe pon kite degil tetap kawan smpai skrg sebb mang kita tak boleh berpisah kann ?
Hehehe tapi semenjak kaw asyik bekepit dgn pakwe kaw jekk dah jrg lepak dgn aku jeless ngokk !
apepon jiela u are the best twin ever and love youu yunx . Muahxxxx * lap air mata




Second my twin jugakk hee since form 3 :
NURUL SHAHIRAH BTE A. RAHMAN

Minah ni pulak ? Ini lagi suke nganjeng keje dyeee , Haha mang piaww la bile dye dah mule nganjeng , susah nak dgr ckp org len and susah nak mengalah ,, bnyak ngalah dgn minah ni tuh sebb kitorg ngam2 . Hee ini minah satu kelas dgn aku since form4 sampai lah form5 dan takpenah tuka tmpat duduk always berdue berkepit macam kene jahit kitorg nyh . Hee dye jugak yg akan jeles lebih bila aku ade kawan baru siap nanges tgk gmba aku dgn kawan laen , alolololo chumel yunkk kaw gituu aku sukee ahh . Heee slalu mntak pndpt antare satu same laen tntg rambut , fashion , pnjam2 barang , tapi mang slalu ah aku bagi cadangan dye nak buat surprise kat ojai la ape sume aku yg bagi idea maklumlah aku ni dah mcm perancg majlis org so nanti kaw kawen yunk bagi aku jd perancg majlis kaw kayhh ? Kahkah :p  bnyak cover antare satu same laenn kasi baekk punye plann , Haha dye slalu nak menang . bak kata mebe aku zena " bagi jek nurul menang piera bagi jekk " Haha tu lah kitorng yg x penah behenti nak GELAK . apepon yunk aku sayang kaw wehh , rinduu kaw nyahh :'( * cium pp kiri kanan *




third twin jugak dah skrg nyh since form 2  :
NURSHUHAIDAH BT AHMAT

Ini minah , Humm yaa aku dgn dia kenal dari Parents kitorang ahh , bapak dye umno mama aku umno so bila asyikk parents kitorg betemu aku ngn dye slalu ade tapi gitu2 jekk dulu tak bape nak ngam sebb malu maseng2 . Kahkah lepastu satu hari tuh kitorang pegi vacation kat Rompin Beach Resort , aku dgn mama dye dgn mak dia naik kreta mama aku . Hee so dari situ kitorang kenal dgn lebih mendalam * peh ayt macam nak bercinta * Hahahaha after that day kitorg mule nak hang same2 , asal bukak lagu Like A G6 - Far east Movement jek dye ingat aku , aku ingat dye . Heee kitorang pun mulelah menunjukkan belang maseng2 trnyata perangai aku dgn dye hah lebih kurang jek , terejal cume dye agak kurang ah sebb dye bukan minah motor dherr mcm aku . Haha bertambah rapt bile dye mule kapel dgn cousin aku , bla bla itu kisah lame just forget it . Hee aku bnyak kali kott tido umah dye , dye tidoo umah aku skali jekk " oh ini tidak adil tidak adil * Lalalalalalla ~ aku pon makin betambah rapt ngn dye bile aku mule berjinak-jinak kawan dgn budak kampung dye 2 urg wehh . Haha makin menjadik lah aku asyik trun Kemelah boleh dikatakan seminggu sekali atau 2 kali . Haha lepastu skrg kerap pegi sane situ sini sama2 wehh . kitorang punye Cita-cita same ahh wants to be a " FA , Pramugari , Starwardess " Hee disebbkan cita2 ni lah aku ngn dye bersemangat nak blaja Bahasa Mandarin ! Chayokk2 ! Dye slalu ngadu masalah dye kat aku dn aku slalu mintak pndpt dye dan x sah kalu x meset dye sehari mesti nak kontek jugak . Heeeee apepon aida ngok ngek aku sayang kaw kawan :* muahmuah :p




Bff since darjah 2 :
NORA SYAHFIQA BT THALATHA

Ini minah mulut insurans x daaa okayy . Kahkah tapi tapi dye sangat oshemm ouhh kak yong aku , sape kacau aku , aku ngadu kat dye nati dye setel . Hahah ini minah lagi lagii ah cannot go , nak pakwe pegi cari dye stock anak ikan bnyak katenye . Haha dye ade tiap kali susah dan senang even kitorg dah x berapa nak macam dulu sgt skrg sebb mang kitorg dah susah nak jumpee ah jumpe pon kat skolahh jekk dulu kerap ah sampai amseng2 kene tibai dgn bapak maseng2 , Haha lawak kay lawak , pergi taka dgn dye , aduhh bnyak sgt kenangan dgn makcikk sorg nyhh . Gadoh nye laen , masok balai nya lain , eksident nye lagi , ahh senang citerr semua sama2 ngn dye ni . Dye slalu menenangkan kitorg bila tgah sedihh kira penasihat merangkap IBU ah nyhh . Kahkah rindunyee nak lepakk lagi macam dulu wehh rindu nak kaw salak ex ex aku sebb bawak betine depan aku weh rindu nak ckp macam ni " thoyaaaaa humm " :'( heeee.  Woi minah sayang kaw doe , rakus dah nyh . Haha :*





Kawan lagi Hee since form 4 : 
NUR ZARINA BT GIMAN

Ini minahh , semua kisah percintaan dye dgn akuu semuaa sama , macam kitorang ni berkongsi diri dan pakwe . Haha seriously mang same ahh senang citerr , ap yang berlaku kat aku dye pon alami , dan ape yg blaku kat dye aku pon alami . Pehh sebb tuhh kitorang slalu borak berdue jekk pasal kisah cinta ni . Dye jugakk slalu menggembirakan hati kitorang semua dgn GELAK pontianak dye . tgah sedih tahap gaban or ape2 dgar jek dye gelakk dah bolehh buat kaw tersenyum nyahh . Hehe dye ni mcam mak aku , haha sebb asal tak dtg jekk meset aku ceramah aku . Haha bagus betol membe aku sorg nyhh marah aku kalau aku bnyak x dtg skolahh . Aku ngn dye slalu ahh cter maslah kat each other cm haritu kol 3 pagi lebih meset akuu cter masalah dyee . Sumpah same kisah dye dgn aku , dye baikk sgt for your information dulu aku pndg dye cm nak gadohh ahh sebb enth mase tuh belum knal lagi kann lepastu berkongsi EX pulak too . Kahkah memang lawakk ahh , dye ckp aku kerek bagai yg aku ckp aku nyampah tgk muke kaw . Sekarang hamekkaw BestFrend foeverrr ahh . Tapi kalu tang sedih dye mang seribu bahasa mendiamkan diri sebiji macam aku . Heeee lepastu bila aku ngn dye dah bejumpe mang x sape dapat menahan GELAK TAWA kitorangg . Pehh x bolehh kawal ahh , Heee weh zena sayang kaw sgt doe :*




kawan since form 4 jugakk :
SAIDATUL NORASIKIN BTE SOHAIMI 

Minah ni , haha kebudak budakkan sikitt kira adek2 lahh dalam group ni . Kahkah :p jangan marah yunkk , heee dye ni cm kelam kabut sikit cepat menggeleporr tapi funny okayy . seriously dye slalu buat ktorang x behenti gelakk dgn keletah dyee . Hehe dye sangat sweet tapi lagi kelakar time dye date ngn pakwe dyee , aduhh bolehh saket otakk tgk kerenah dgn pakwe dyeee . sumpahh lawakk , aku kalau jadi pakwe kaw pon akuu gelakk x behenti tawww . Haha kaw ni macam budak2 tapi sweet . Sukee kawan ngn minah nyhh kadang time matang dyee haa boleh laa aku okeeh sikit tak gelakk . hehe sayangg oii ini budakk :*



Lagi kawan aku 
YASMINLINA BTE YUSOF

ini minahh mulutt serupeee itu petir , pung pang pung pang mengalahakn azwan ali . Haha tapi bagus jugakk dye gituu senang org terasa .dye sangat caringg cume syokk lebihh . Haha sangat bagus dalam bab gadoh2 mulut nii , perang dunie ketiga muncul la ape lagi . Kahkahakah . bnyak jugak buat hal ngn minah ni , kantoi itu ini dgn abang dyee sampai x boleh kua umahh , mang lawak tapi peritt . Hahaha aku sentiasa jd org tgahh . Kami terlalu taksub nak tinggal same2 . Haha oshemmmm . weh sayang kaw doe :*



Ni yang last and newbie buddy's :
FATIN NADRAH BT SUKHAIMI

ini minahh dah lame ade kat skolah akuu cume x berpeluang nak jadi kawan baikk , kahkah disebbkan aku nak tolong sorang mamat ni nak usyha dye aku ponn berkawan ahh dgn minahh ni and mulaii rapatt . welcome to ur groupp . Heee apeponn hopee kita dapat teruskan persahabatn ni dgn baikk okayhh gengg ? . heeee sayng kaw ahh ateyn ngekk :*




SAHABAT MERANGKAP ABANG MERANGKAP EX

ya tahu sweet terima kasehh , Hahaha ini sahabat akuu dunia akhiratt wehh . Aku sedih aku rindu pakwe aku  , aku btaw dyee . dye pon gituu . Haha kira tmpat mengadu ahh nyhh . Dia gila , dia sarang , dia sendokk semuaa ngokngekk kat dyee . Haha dye jekk yg slalu puji aku x pernah behenti bagi sokongan kat akuu . Kitorg macam adek bradek kandung dahh . Huhuhu darel sahabat aku okayy sahabat :D



Selesaii sudahh mengarang cerita tentang SAHABAT dan FRIENDSHIP aku kalini , jyeahh aku sayang dyurang sangat dalam life aku nii . aku x nak hilang dyurang aku nak dyurang ade dgn aku selamanya . Korang BUDDY"S akuu dunia akhirat  okayyyh ? sayang lebihhhh :*
Bilalahh nak hang reramai dgn buah hati maseng2 ekhh ? x pe satu hari nanti konfemm tercapai matlamat kita semua okayhh . Kita pon x lame lagi akan menentukan haluan hidup masing2 kerjaya sambung belajar ape sume . Harap kita tak lupe antare satu same lainn . Mugaa persahabatan kita dirahmati ALLAH , Amin3 * Lap air mata * x sanggup hilang korang doeeeee .




















SAYANG KORANG SEMUA SAMPAI MATI . Hehehehehehe <3

sincerely your friend :


Lastly ILOVEYOU & REALLY MISS YOU bie peyek <3
Love you sampai lebam MOHD KHAIRUL IEZWAN BIN AZMI <3


No comments:

Post a Comment